Skånska glädjerus

Ont i huvudet, hängig i kroppen och allmänt nere.. Har hamnat i den där svackan igen men ska försöka ändra till det. Ligger i soffan och ser OC.. precis tvättat ladys sår och hundsötan bet mig.. Förstår henne dock..
Ikväll blir det träning och plugg, måste få lite saker gjorda innan jag går tillbaka till skolan.. Skolan som jag inte alls sköter bra eller är duktig i... men min vilja är nere på 0...

Har lite nya saker att boka in, eller iaf en..
Den 19e Mars åker jag antagligen till Malmö.
Som sagt har vi ju Kickans födelsedag 26 April
Sofias födelsedaf 5 April och även dagen laget åker på träningsläger i cypern
Sabina fyller den 18e april men jag har antagligen inte pengarna att ta mig dit
Sen 21 April fyller Hugo år. (storpojke)


Kommentarer
Postat av: kicki

26 aprill :( jag fyller 26 mars! :( snyft*

2010-03-09 @ 08:04:06
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0