keep going

Skön träning, gick skit men fick springa lite iaf..
Har haft mycket tankar senaste tiden. Är skönt jag pratat ut med Ida,Kicki och Sabina om allt.  Annars går jag med känslorna för länge och då brister det en dag. Tack tjejer!! Och måste berömma Ida för gårdagens humor..
Kicki säger: Vi sitter i samma båt, du och jag Malin
Malin säger : mmm det gör vi...
Ida säger : Meen.. jag kan vara eran ÅRA! ;)
Haha! stjärna du är gumman! Här kommer lite bilder från min dag. :)Sliten men tog mig till skolan iaf. Imorgon har jag en överraskning till Ida och Kicki. Så sviker någon av dom kommer ja bryta vänskapskorten!;)



Kommentarer
Postat av: kicki

haha fula jävla åra! ;D älskar dig gumman, ska bli så himla kuuul imorgon! längtar <3

2010-05-10 @ 20:45:37
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0