Hejdå Göteborg, hej min bästa vänner!

Göteborg har givit mig en lugn och härlig vecka. Ibland kan det vara så otroligt skönt att komma bort även om man inte har något dåligt att komma bort ifrån. Att bara få ha lugn och ro (även fast Hugo skriker ibland, som just nu...) Jag har fått tänkt mycket när jag varit här och det har gett mig mycket. När jag kommer hem ska jag ta tag i många saker, speciellt skolan! Med den hjälp jag får kommer det säkert bli bra med tiden.. hejjahejja!

Imorgon far vi hem och självklart längtar jag efter alla där hemma! Kommer bli fredagsmys på hög nivå! Men denna gång ska jag utklassa i bowling.. Inte komma sist.. Känner att discobowling är nog mer min grej;) Ska bara fila naglarna lite så jag inte har något att klaga på haha!

Har även handlat väldigt mycket på denna resa ( tack mamy och min egna panka plånbok ) Det blev en hel del behövande saker som schampo och underkläder. 39 saker första shoppingdagen och tre saker idag. Och de låter mer än vad det är men tänk er att de va två hårfärger,3 hårspray,deo,mousse till håret osv. Så är massa smått och gott. Skit onödiga saker också men de är smällar man får ta. Förlåt mamy!

Men nu ska man åka hem till sina vänner. Ha fredagsmys och fira en fin dag. Skönt att skriva av sig lite på datorn. Jag bloggar alltid från mobilen annars..:)

en underbar syster


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa lite shopping du köpt skulle vara roligt att se:)

2010-11-05 @ 10:37:03
Postat av: Anna

Älskar dig! Puss

2010-11-05 @ 11:49:51
URL: http://jagochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0