Min älskling och jag

Min dag: Har varit riktigt bra! Fick ett underbart samtal och en stor klump blev otroligt mycket mindre! Tack! Var underbart att höra din röst! Efter skolan fick jag skynda mig hem för att pussa på Hugo innan det var dags för att möta tjejerna på Olearys, vi åt mat och pratade. Hade det väldigt mysigt!:) Nu ligger jag i soffan med Hugo, han har på sig sin fulsöta bullpyjamas och är alltid lika gosig och charmig. Ska försöka få pluppen att sova, sen ska jag mysa ner mig under täcket och se lite hockey. Hejjahejja!

Imorgon ska jag vara barnvakt och ta med mig Hugo för att hälsa på gammelmormor (minunderbaramormor) sen halv två ska jag jobba, slutar väl runt 21någon gång. Men nu ska vi mysa vidare !:)
Tänk när du va så liten att du bara låg och sov så man kunde gå ut och gå hela tiden.. Nene nu busar vi!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0