Myshelg

Vet att jag varit dålig på att skriva, men har haft en perfekt helg med enbart familjemys och härligheter. Jag levererade även på WII och var segrare i bowling. Vissa andra var helt enkelt inte lika bra.. Närå:) I lördags blev det lite hockey och sen filmmys på kvällen. Kändes skönt att ha en helg utan utgång. Dock var det tänkt att jag skulle gå ut men pga lite tråkigheter stannade jag hemma. Men det var nästan värt det.
Jag har påbörjat letandet efter min balklänning och jag vet vad jag vill ha. Jag är ingen bakelse tjej så jag kommer inte ha en klänning som är stor som ett hus utan kommer ha en enkel med ett fint fall. Tur att mamma åker till USA på tisdag så hon får leta lite. Har hittat minst 7 st jag älskar...

Snart är det julafton, och mallancarlsson har skrivit en önskelista hon nu ska ge till mamy. Har hittat en silverring jag är tokig i som skulle sitta fint bredvid min ring där det står mormor och morfars namn!:)
Nu har jag skrivit av mig lite. Och du, du är saknad
Lite bilder och nej jag är inte söt på någon bild men de skiter jag fan i. Här har ni en nyvaken malin med bebis, och en malin med fett hår så hon fick göra en fläta och se ut som en kille:)Men jag har haft det bra i alla fall:)



Kommentarer
Postat av: Johanna

HM ska ha en asfin typ aftonklänning för 800kr som du skulle passa super i :)! lite tips så där;) <3

2010-11-29 @ 20:09:55
URL: http://johannars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0