Tack Jolle

Idag fick jag en fin överraskning. Joel gav mig ett par skor! Ett par jag kollat på innan, som jag älskade! Ett par röda fina höga klackisar. Blev jätteglad! Tack gubben! Det gjorde mig verkligen jätteglad efter allt de jobbiga som varit nu.Jag har även beställt en nyårs klänning, om jag firar nyår i Sälen, Gävle eller annan ort är inte bestämt än. Beror lite på vad som sägs här hemma. Vem vet vem vet. Nu ska jag dricka cola light och se pensionärs jävlar:)
Tog bilderna ifrån nelly.com där dom är beställda ifrån så här ser ni. Coola va? älskar dom. Och nej ni behöver inte tycka dom är skit snygga, men de gör jag;)
Tack Joel! Är verkligen jätte glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0