17 April

Solen skiner och jag sitter i bikini ute på vår altan, så sjukt vindstilla att man har glömt bort vilken årstid det egentligen är. Jag har ett täcke omkring kroppen och datorn i knät. Mysfaktor! Musiken spelas och jag ska nu slänga i mig lite frukost. Jag uppskattar tystnaden i huset men saknar även sällskap, är ju pratglad av mig.. Vad är planerna idag? Jo fira fina Michaela på sin 21 års dag!:) Tycker dock Michaela borde ändra i sin inbjudan att vi ska ha tema " huvudbodnad" stavas de så? aja. Nu ska jag mysa vidare sen ha en fix dag på mig själv, knep och knåp för att känna mig fin. Ska börja ta rätt motorväg i huvudet!

En väldigt osminkad bild på mig och lilla Hugo när han bara var någon månad, hans första sommar. <3


Kommentarer
Postat av: Maja

hörru lillan, det är den 16e idag:) och förresten, vilken snygg arm det är till höger, vem äger den armen?:)

2011-04-16 @ 11:33:58
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

vems snygga arm är det man ser? klippt bort någon?/svåger

2011-04-16 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0