12 Februari

jag kom hit i torsdags och då blev det hemmamys/biomys. Vi såg den nya filmen burlesque. Lite seg i början men riktigt bra film! Igår va de en ganska lång sovmorgon sen lunch på stan, vi åkte sedan hem och somnade i soffan. Trötttttta själar! Beställde hem mat och såg lite på lets dance, men sen blev det en myskväll/hockeynatt. Jag plus tre ivriga pojkar kollade när foppa intog isen. Ska jag vara ärlig spelade jag mest fruitninja.. Kändes lite roligare! Men trevligt sällskap blev det iaf. Nu hungrar jag återigen ihjäl mig, kanske borde ta mig till kylskåpet.

Jag har det bra i alla fall Lovisa! Du får gärna hjälpa mig med de du skrev om, du kan väl mitt lösenord och användarnamn? Annars skriver jag det i ett sms!:) Saknar er tjejer där hemma. När jag kommer hem och om snön är borta får vi ta hundarna på en myssväng och äta massvis med tacos:D Där bea faktiskt hjälper till!;)




Kommentarer
Postat av: trogen läsare

jag hjälper alltid till ;) kom hem så vi kan ta en tacos snart!

2011-02-13 @ 23:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0