18 Februari

Jag har nästan bara bloggat ifrån mobilen, har med mig min dator men internet fungerar knappt på den så lånade killens ett tag. Min plan var att gå upp och äta frukost tillsammans innan det var träningsdags, men självklart fick jag riktigt dålig sömn inatt.. Drömde mardrömmar, en telefon ringde, hade ont.. usch va en hemsk natt! Så sov lite extra sen gick jag upp och satt mig på träningscykeln! Är lika chockad jag med! Cyklade i 20-30 minuter. Var skönt att få skaka av sig lite..

Idag är en bra dag, vi har planerat ganska mycket men känner jag oss rätt ställs allt säkert in av lathet haha. Klockan tre ska vi faktiskt åka skridskor WOHO! Sen ikväll hade vi tänkt gå ut och äta/bowla. Ser fram emot hela dagen:) Men nu ska jag fixa vatten till pastan och vänta på att få laga lite mat.

Svar på kommentar, tröjan är inte min utan grabbens. Lånade den igår när de va soffhäng. Så har ingen aning om var den är köpt :) Och såhär såg jag ut på träningscykeln, dock med byxor! Tänkte även visa min baby som jag nästan glömt bort att jag har. Jag önskar mig en tredje tatuering i student present.. Ångrar inte någon av mina eftersom dom har sådan stor betydelse:)



Kommentarer
Postat av: kristin

Is it my linne? har letat efter de! :)

2011-02-18 @ 16:16:44
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0