22 Februari

Jag är en utav många tjejer som jobbar med självkänslan. Jag har en riktigt dålig självbild och får ofta höra hur dåligt mitt självförtroende är. Jag får faktiskt skylla mig själv för har blivit värlens störta godisråtta IGEN och tränar knappt. Jag vill ha ändring men har liksom ingen motivation. Har ni några tips? Någon bok man kan läsa? Vad som helst? Vill liksom inte sluta leva, vill äta godis på helgen (inte överdrivet som nu kanske) Men vill träna regelbundet också.. Är ju bara det att jag saknar fotbollen som såg till att man var igång... Jag och gym är inte bästisar.. Även om jag så önskar. Så idag läste jag en blogg www.linnky.blogg.se som gav mig lite krut. Jag sitter nu och klagar till Victor att jag har mens och är sugen på choklad, tittar mig i spegeln och tycker ja är tjock. Men skulle ja få chokladen skulle de ta en sekund innan den är slut.. så vad är mitt problem? suck.... HJÄLP


Kommentarer
Postat av: Maja

Självkänsla handlar inte om godis och träning, det handlar om att älska sig själv som man är och inte sträva efter något som inte är en själv.

2011-02-23 @ 08:20:05
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0