Hugos har massa fina Ralph kläder och jag ...

img_1646 (MMS)

Hugos har massa fina Ralph kläder och jag skämtar alltid om hur bortskämd han är men han är ju för söt!! Tack för alla kommentarer, är jätte roligt ni skriver! Väskan är faktiskt ifrån lindex och kosta 300z har enbart fyndat här, kavajen jag köpte hade kostat 1000 men jag fick hem den för 300! Tadaaaaaa! Har haft en bra dag inne på nordstan med syrran och hugo, köpte en kofta för 79 kronor! Fynd malin!! Nu myser vi, Andreas kom precis hem och Hugo sover. Vi ska se film och äta gott för att få mig må lite bättre humör. Jag håller koll på stats så min bästa kan leverera lite. Imorgon åker jag till Malmö och ska bli underbart. Mys hela tiden!! Sista kvällen i Göteborg och jag tänker hålla huvudet högt och njuta.         Tack Natta för dina ord!!!:)


Kommentarer
Postat av: Maja

Lite bortskämd ska man vara:)

2011-02-09 @ 20:25:08
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Kram

2011-02-10 @ 04:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0