13 Januari

Har varit en lång dag! Tog mig faktiskt upp i morse, 07:45 ringde klockan och 08:20 gick bussen till skolan. Tänk er då att jag ska äta frukost, sminka mig lite lätt och dra på mig kläder. Är faktiskt ganska stolt att jag hinner. Ska bli min stammis tid det där. Lite småstressad men gör ändå allt för lite extra sömn!

Kom till skolan och gick direkt till salongen, klippte av det som var mest slitet ( Tack Louise!) Jag har blivit stammis hos henne och tänker verkligen inte byta. Är hel nöjd att klippa mig hos henne, hon är verkligen jätteduktig på att färga/klippa och går bara i tvåan. Jag började klippa och färga hos henne redan i ettan och var aldrig nervös. Skitduktig!

Slutade halv fyra och begav mig till stan för att lämna tillbaka en tröja. Sen var det myspysdags hos Kicki. Turtle var för en gångs skull GLAD att se mig. Ville till och med busa med mig. eey inte ofta det händer ju:D

Nu har jag ätit en god middag(laaaxochpotatoo), supergott! Även tagit en lång dusch och haft i mitt nya serum i håret. Nu jäklar hoppas jag att det är bra!:)

Imorgon far jag till Leksand och blir där till Söndag. Ska vara i syrrans lägenhet med hunden och träffa två av mina saknade! Cassandra och jag blir sambos och förhoppningsvis får jag massvis av kramar denna tripp! Mina saknade!!:) Ska även se lite hockey, absolut ingen anledning varför jag delvis åker dit!! .. ;) Åhå Cassandra! Team MC förenas!

Jag vill ha jag vill ha jag vill ha jag vill ha...



Kommentarer
Postat av: Maja

snart är du här!=)

2011-01-14 @ 09:53:35
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0