2010, nu ser vi framåt 2011

Såg att flera gjort denna lista så jag får väl följa trenden.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det kan man väl säga. Jag fick en viss hjälp jag behövde, jag började gå lagligt på krogen;)
Har du några nyårslöften?

Flera stycken, men ser det inte som något måste. Utan mer som mål.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja min syster Anna som är min bästa vän

Vilka länder besökte du?
Danmark;) Men innan det Magaluf

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

måste säga tre, 5April, 8Oktober och 30December

Något du saknade år 2010?

Nu senaste tiden av 2010 har jag saknat mina dalmasar väldigt mycket. Jag har även saknat att rida.
Vad var din största framgång 2010?

Skaffat mig extra jobb, gått kvar i skolan haha
Största misstaget?
Att jag sårat nära/kära, att jag gjort många misstag och att jag varit ledsen över personer jag absolut inte behövt va ledsen över. 


Bästa köpet?

Kan inte bara ha ett bra köp heller? iphone 4, flygbiljett,tågbiljett,jacka,skor 


Vad spenderade du mest pengar på?

kläder, alkohol,lunch på stan,tågbiljetter,onödiga köp 


Gjorde någonting dig riktigt glad?

vänner, resor,myskvällar,glee tittande, bra kvällar med familjen, jag blev moster, träffade underbara nya människor som nu är mina vänner, träffade allmänt underbart roliga personer, var på äventyr
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Längesen


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare trodde jag men det tog sin vändning


Vad önskar du att du gjort mer?

Sagt ifrån, tänkt lite på hur jag agerar utåt
Favoritprogram på TV?

Glee, one tree hill, beck filmerna varje söndag 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag firade den med min släkt och vänner, var allmänt underbart glad!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag har nog bytt rätt ofta, jag stannar inte i en och samma stil hela tiden ( inte en bra grej!!) 


Den bästa nya personen du träffade?
 Dum fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0