23 Januari

Mamma och pappas fest blev verkligen lyckad! Jag och Kicki slet som djur och Ante agerade barnvakt till Hugo. Vi är nu utbildade bartenders ;) Jag dansade trots knät och drack några drinkar, Kicki försökte lära mig dricka baileys men det gick verkligen inge vidare...

Idag är jag helt slut, tog ett bad med Hugo för att mysa till det lite. Världens bästa kille! Jag har även ont i magen och får inte i mig mycket mat alls. Så när jag funderade över vad det skulle bli till middag blev det ett ganska simpelt tänkande. " Macka,oboy,apelsin och äpple" Japp, det blev min middag plus lite frukt som får agera godis för kvällen. Ska smaska på det till handbollen tänkte jag! Jag som aldrig uppskattat den där sporten börjar faktiskt tycka att det är roligt!:) komigennusverige!

Åhå, vad jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0