27 Januari

Jag har fått en award från min underbara syster Anna :) Dock är ju jag handikappad så vet inte hur man länkar.....Så www.jagochpyret.blogg.se

Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
♥ Tacka och länka till den du fick priset av.
♥ Skriva 7 saker om dig själv.
♥ Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner
.

1: Jag är känd för att klaga på mig själv

2: Jag är en pojkflicka när mina närmsta ser och är ganska äcklig av mig

3: Jag har opererat höger knä 2 gånger men gick i klackar 4 dagar efter operationen ändå;)

4: Jag ÄLSKAR gurka

5: Jag är kär

6: Har alltid velat operera brösten

7:Jag är som lyckligast när jag får skeda, äta chips,glass,dricka cola,pussas till en musikal och inte tänka på något annat än hur gott allt smakar (Y) Just under den stunden tänker man inte på hru man mår dagen efter. Men dom timmarna med inga bekymmer är som bäst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0