31 Januari

Har haft en riktigt härlig dag, kom till min första lektion vilket var massageutbildning! Så i tre timmar har det masserats och vi har skrattat åt varandra. Vi åt sedan lunch sen var det dags för mig att rehab träna, vilket gick jättebra förutom att jag snubbla och knät knäcktes lite. Men jag körde vidare, dock har jag lite ontontont nu:)

Tog mig hem och självklart hade jag tagit fel på vilken dag jag hade personalmöte, jag trodde det var idag men är ju inte 1 Februari förens imorgon.. suck! Så la mig i sängen med en going i telefonen. Pratade en timme sen var det dags att somna in. Nu har jag lagat middag till mig själv och försöker komma igång med pluggningen. Så nu kör vi.. heja EU!

Mina massageklasskamrater, en star tjej och valpisen jag vill ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0