7 Januari 2011

Dagen har gått ganska snabbt. Jag åkte ner på stan för att fixa lite på banken, kom hem med ett par jeans och en skjorta. Båda ifrån HM så blev billigt och bra. Fyndade! Jag som aldrig använder jeans som inte är svarta har nu slagit på stort och köpt mig ett par mörkblå. Vi fårse hur det går, jag har ju försökt ibland men slutar alltid att jag tar av mig dom haha. Hittade även en kavaj och en klänning som jag verkligen gillade.. :) Jag städade även mitt rum när jag kom hem, det var faktiskt rent när jag kom hem ifrån Malmö för två dagar sen.. Men på något vis har jag lyckats stöka ner det.. Men det är mig vi pratar om så ingen är väl förvånad..

Nu ska jag lägga mig badet och läsa veckorevyn, koppla av lite och dricka lite cola light!:) Sen ska jag följa en hockeypockey match på telefonen och se let´s dance med min moder. En mysig carlsson kväll bara. Det behövs!




Kommentarer
Postat av: Frida

min fina malin!

2011-01-08 @ 10:32:47
URL: http://faake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0