30 Januari

Jag inser just nu hur otroligt otacksam jag kan vara. Jag är omgiven av så otroligt mycket kärlek ifrån er närmsta att jag ibland kan glömma att ge tillbaka. I alla mina tuffaste stunder har ni stått bakom mig för att tappert ta emot mig när jag faller. Det spelar aldrig någon roll hur djupt jag faller, ni är alltid där.. Och jag vill tacka er för ni funnits där. Speciellt den här hösten, en höst då mycket hänt som jag kämpat mig igenom tack vare er. Att ni finns där dag ut och dag in, vilken tid det än är på dygnet. Ni svarar på mina långa sms, mina långa samtal och ni svarar på mina funderingar. Tack för ni har funnits där, och jag hoppas jag finns där lika ofta för er:) Jag har gjort små förändringar 2011, en ny facebook tex..Och allt har sin anledning. Och alla små förändringar har fört med mig något positivt. Jag kan inte önska mig något mer än detta. Jag har en underbar familj och jag har underbara människor som ringer mig, skriver till mig och som vet vem jag är rätt igenom. Och det är för er och självklart mig själv jag gör allt detta. Jag vill göra det för mig själv, för er och för en positiv ändring:) 2011, jag får en underbar början av året:)

Ibland får man lätta på hjärtat, även om det är på en blogg. Slängde ihop massa bilder på er. Hade inte kort på alla men ni vet vilka ni är. Ni är underbara


Kommentarer
Postat av: Maja

älskar dig gumman<3

2011-01-30 @ 08:34:22
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Finns för dig när som helst gumman <3

2011-02-01 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0