1 Juni

Jaja nu vet väl nästan alla vad som skett? Jag har då fått jobb i Sthlm och kommer flytta direkt efter studenten. Jag jobbade som sagt i lördags och kände då att jag trivdes, som tur är trivdes dom med mig med eftersom jag får vara kvar. Jag börjar mitt schema idag men får självklart ledigt under hela studentveckan. :)

Nu tar jag mitt pick och pack, hej sthlm/jobb och en underbar helg med summerburst med snygga tjejer och snygga killar. Kan det bli bättre? Är ni inte där ska jag ta en öl eller två för er med. :)


Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Det du är räddast för fast ingen vet det
Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du fått jobb?:)

2011-06-02 @ 20:39:27
Postat av: Ingis

Lycka till Malin med arbete och allt du tar för dig i framtiden.

kramar fr faster Ingis

2011-06-03 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0