10 Mars

Lägg märke till att jag skrivit FEBRUARI istället för MARS på mina inlägg, hahahah!


Ibland blir jag less på att folk ska tycka och tänka om andra människor. Dock vet jag ju själv hur jag fungerar och att jag är exakt likadan, men om folk är glada tillsammans.. Ja låt dom vara det och försök inte säga saker som kan dra ner det. Och som sagt, jag förstår att man snackar, man är bara människa. Men ibland finns det en gräns.

Nu ska jag fortsätta min torsdag med lite skola, kanske köpis, hockey med mamy och lite plugg. Imorgon väntar en skön sovmorgon (kanske ska ta mig till skolan tidigt för att plugga) en halvjobbig lektion och SEN en jävlans bra kväll med skit härliga tjejor hemma hos mig. Imorgno blir det tacomys, kanske lite vinmys vem vet. Ska bara njuta av det härliga sällskapet och att det äntligen är fredag. Hoppas även det är en fredag närmare än fredag då man kan få besök! Men jag har i alla fall någon att sakna, så det ska man vara glad över!

Ett litet diadem, en lång skön slapp skjorta, klocka,armband,ringar,skinnjacka,halsduk,väska och converse. Känns ju nästan som jag tror det är vår idag. Men justja, vi har ju snö fortfarande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0