30 Mars

Är hemma hos min goa Lovisa. idag är som sagt hennes mini födelsedag. Av mig fick hon presentlkort på VILA och en söt choklad. Eftersom min gumma nu ska få vara med och öppna nya VILA i Valbo så tänkte jag att hon får det hon önskar sig :) Glad för din skull ja!
Ännu gladare är jag över en supermysig dag med mamy. Kom hem med en svart kavaj (eftersom min tydligen är borta?), en lång klänning, en STUDENT klänning och en fin blå blus. Gladare än gladast. Tack Mamy! Älskar dig.
Dags för matlagning och bakning med min going. FÖDELSEDAGSBLIVANDEBARNET! Världems finaste tjej!
Så fall jag inte har någon dator imorgon så får ni lite bilder här och nu, min glädje till er! Lovan 21 år, min goa goa goa goa goa tjej!

Kommentarer
Postat av: Lovan

Tycker om dig ja <3333:

2011-03-31 @ 01:22:32
URL: http://lovisatagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0