Har världs bra vänner!! Suttit hos natta h...

Har världs bra vänner!! Suttit hos natta hela kvällen, där bjöds det på en mysig lovan, en söt jossan och en Natta med ont i örat. Känns så skönt att veta man har vänner att prata med om allt, skratta med och kunna lita på. Missförstå mig inte, men ja vill helst inte ha kommentar i min blogg om mitt utseende ifrån någon som valt att stöta bort mig från " studenten" och andra tillställningar. Låt mig hellre vara sådana fall, för jag bearbetar detta så gott jag kan. Och vill inte bli påmind av att vi tex inte ses. Förstå mig, missförstå mig inte. För mig är det mer jobbigt än något annat.. Nu ska jag hoppa ner i sängen för lite sömn. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0