16 Maj

Med lite kämparglöd och ork så tar jag "studenten" idag. Jag lär alltså lämna in allt i skolan nu för imorgon åker jag utomlands. Så nu blir det att jag sliter häcken av mig och unnar mig värmen en vecka. Och påtal om gårdagen, verkligen synd Sverige förlorade men vi får ta och gratulera dem för silvret. Och nu när VM äntligen är slut och hockeyn äntligen är slut så kanske man får se sin papy lite oftare. Spelar nog aldrig någon roll hur gammal jag än blir, jag kommer alltid vara den minsta flickan i familjen och papys lilla flicka.

Så idag ska jag kriga mig igenom
* projektarbete
* APU uppgift
* Estetisk verksamhet
* Rasmism
* Loggböcker
*Samhäll uppsats
Och har jag något mer så visar väl det sig. Det är bara att börja kriga!

Börjar fundera på om jag saknar mitt bruna hår eller om det ljusa får vinna, vad tycks?
Brunt VS Ljust






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0