30 Maj

Just nu händer så sjukt mycket och jag är så sjukt glad att det faktiskt händer någonting positivt efter all skit som varit. Så just nu ska jag inte direkt hänga läpp över att jag har bliviit singel, just nu kanske jag borde vara världens gladaste jag blev dumpad? Nääärå!

Jag har gett mig in på det dummaste en tjej kan göra, rensa rummet? Aa... De ser ut som ett helvete just nu och jag nyser hela tiden för jag dragit upp något sjukt mycket damm..Kommer ta en evighet och när jag väl är klar har jag antagligen lika mycket skit där inne som innan..

Senare idag ska jag träna, fika med kusinen och lämna/få tillbaka lite saker, ringa ett jobb samtal och fippla lite på mitt äventyr. Idag är en bra dag:)

Efterlyser min röda söta klänning jag aldrig använt. Present av papy


Kommentarer
Postat av: Maja

jag tror att jag har klänningen, tar med den när jag kommer på studenten!:)

2011-05-30 @ 18:45:17
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0